48 éve gyártják, és most sokkal erősebb lett a jó öreg Lada Niva
A most debütált Lada Niva Sport 39 lóerővel erősebb az alapmodellnél.
A most debütált Lada Niva Sport 39 lóerővel erősebb az alapmodellnél.
Meglehetősen kevés készült ebből a Nivára épülő típusból az ezredforduló környékén.
Feltűnt a színen az AvtoVAZ első lokálisan zéró emissziós terepjárója.
A párducfekete fényezésű orosz terepjáró mellett többek közt Aston Martinok, Rolls-Royce-ok és Ferrarik pihennek.
A közel öt évtizedes múltra visszatekintő orosz terepjáró továbbra is remek eladási számokat generál.
A 46 évvel ezelőtt debütált és még mindig gyártásban lévő orosz terepjáró minden korábbinál erősebb új csúcsverzióban támad.
Pirosnak ez az autó is piros, mint egy maranellói paripa, de az összeg azért megdöbbentő.
A jelentősen megnőtt tömeg miatt az eddiginél erősebb motor hajtja az orosz terepjárót.
Az AvtoVAZ kisebb-nagyobb modernizálások révén próbálja meg életben tartani a 70-es évekbeli technikát, ami még mindig frissnek hat az ősrégi UAZ-ok mellett.
Láthatáron a legendás orosz terepjáró vadonatúj Sport verziói.
A legendás orosz terepjáró 5 ajtós változatának hamarosan megszűnik a gyártása.
A Lorinser a jelek szerint az orosz technikától sem idegenkedik.
A Niva Travel szürkeimportos formában kapható a szigetországban.
Háromszor annyiba került, mint egy orosz alapmodell.
Az idén 44. születésnapját ünneplő típusban nemes egyszerűséggel elektromosra cserélték a benzines erőforrást.
A típus gyártását korábban technikai okokra hivatkozva állították le.
A Niva Travel mind a 300 orosz Lada kereskedésben elérhető tesztvezetésre.
Kíváncsiak voltunk, hogyan muzsikál a gyakorlatban egy modern Jeep, így nemcsak aszfalton, hanem sárban és homokban is vallatóra fogtuk a komoly múlttal rendelkező Wrangler Rubicon új változatát.
Az orosz gyártó hosszított tengelytávú terepjárója hamarosan várhatóan távozik a kínálatból.
Mostantól régi-új néven, minimálisan modernizált formában kapható az AvtoVAZ több évtizedes múltra visszatekintő terepjárója.